مشاوره تحصیلی: آگاهی از نقشه ی راه آزمون سـراسـری (کنـکور) نقـش مهمـی در موفقـیت داوطلبان دارد. به همین جهت بر اساس برنامه های جاریِ نظام آموزش و پرورش و با نـگاه به برنامـه های سـالانه ی مؤسساتی که آزمون های آزمایشی را به صورت «زوج درس» یعنی دوپایه را باهم برگزار می نمایند (مانند گزینه دو، گاج و قلم چی) و همچنین تجـارب ارزشـمندِ داوطلبان موفق در سال های گذشته، نقشه ی راه آزمون سراسری تنظیم و به داوطلبان گرامی آزمون سراسری تقدیم می شود.

روشن است کـه تشخیص اولویت ها و نیـز تعادل در تنظیم برنامه ی درسی تاثیر به سزایی در اجـرای این برنامه خواهد داشت.علاوه براین هدفمندی، خودباوری، آشنایی با روش های صحیح مطالعه، هنر آزمون دادن، تسـت زدن، تحلیـل آزمـون، تمرکز، دقت، خلاصه نویسی، مقابله با استرس، بهداشت مغز، و ... می تواند داوطلبان را در رسیدن به مقصود یاری نماید و احتمال دست یابی به هدف را تا حد زیادی افزایش دهد. ان شاءالله

همانگونه که در پوستر مشخص می باشد گروه یک داوطلبانی هستند که در تابستان فقط دوم و سوم می خوانند و گروه دو کسانی هستند که در تابستان حدو 30 تا 40 درصد درس های پیش دانشگاهی و در کنار آن درس های پایه ی سوم یا دوم را می خوانند.

برای دریافت فایل با فرمت jpG و حجم 4mb (جهت چاپ) اینجا را کلیک کنید.

این پوستر ضمیمه ی «راهنما و کتاب کار برنامه ریزی درسی کنترل» می باشد و در اندازه کاغذ a2 طراحی شده است اما می توان آن را در اندازه های بزرگتر یا کوچکتر مثلa3  و a4 چاپ کرد.