{jcomments off}مشاوره تحصیلی: برنامه روزانه روشی در برنامه‌ریزی درسی است که دانش‌آموزان کنکوری و تک‌پایه می‌توانند با استفاده از این روش بر اساس برنامه درسی معلم و آزمون‌های آزمایشی به‌طور مستقل خودشان برنامه‌ریزی کنند؛ با استفاده از این روش در سال 1394 امیر حسینی دانش‌آموز مجتمع نمونه دولتی غزال توانست رتبه 3 منطقه و 5 کشور را در رشته ریاضی کسب کند؛ پس‌ازآن این روش توسط مشاور مدرسه سازمان‌دهی شد و به‌عنوان یک روش موفق و تجربه‌شده در «راهنما و کتاب کار برنامه‌ریزی درسی کنترل» معرفی شد. سال‌های بعد شماری از دانش‌آموزان دیگر این مجتمع آموزشی نیز از این روش استفاده نمودند و به موفقیت‌های چشمگیری هم دست یافتند.

در آزمون سراسری 1397 پوریا برزین دانش‌آموز شایسته و بااخلاق مجتمع نمونه دولتی غزال نیز توانست با استفاده از همین روش موفق به کسب رتبه 10 منطقه یک و 20 کشور شود؛ ایشان نیز به‌طور مستقل خودش بر اساس برنامه معلم و آزمون‌های آزمایشی به‌طور روزانه برنامه‌ریزی کرد و توانست در بین دانش‌آموزان استان فارس عنوان نفر اول در کنکور تجربی را به خود اختصاص دهد.  

یادآوری می‌شود نفر اول استان فارس در کنکور تجربی 97 نه معلم خصوصی داشت و نه مشاور خصوصی! به گفته خودش در گفت‌وگو با خبرگزاری پانا : «عواملی که در موفقیت من موثر بودند ٬ حمایت کادر مدرسه و معلمان بسیار خوبمان بود٬ طوری که نیاز به کلاس های کنکور نداشتم»

 

لینک مصاحبه آقای پوریا برزین با مهندس شاکر زاده در سه قسمت با موضوع عوامل موفقیت در کنکور، روش مطالعه درس ها، روش برنامه ریزی، نقش خانواده و کلی موضوعات دیگر در اینستاگرام
 

فیلم قسمت اول

فیلم قسمت دوم

فیلم قسمت سوم

 در ادامه تصویر یک نمونه از برنامه روزانه ایشان در کتاب «راهنما و کتاب کار برنامه‌ریزی درسی کنترل» تقدیم می‌شود:↓

 

 

  

حضور پوریا برزین در کلاس های درس مجتمع نمونه دولتی غزال در اولین روز سال تحصیلی 98-97

 

برنامه روزانه در سال سوم متوسطه

یک نمونه از برنامه روزانه پوریا برزین در سال 96-95  زمانی که در ایشان سال سوم دبیرستان بوده است.

برنامه ریزی به همان روش روزانه - این دفتر مربوط وقتی است که هنوز کتاب کار چاپ نشده بود

و در مدرسه غزال به هر دانش آموز یک دفترچه داده شده بود.